Додавання i вiднiмання чисел в межах 10 (1 клас)

Презентація до уроку

Мета: формувати вміння додавати i віднімати числа в межах 10; вчити розв´язувати приклади ; формувати вміння аналізувати і розв´язувати задачі першого ступеня; розвивати уважність, кмітливість; виховувати колективізм.

Хiд уроку

I.Організація класу.

Вчитель.

Продзвенів уже дзвінок

Починається урок.

Він казковий і цікавий,

Тож гостей зібрав чимало.

Повернемось до гостей

І привітаємось: «Добрий день!»

Учні.

В добрий день і в добрий час

Завітали ви до нас.

Всіх гостей ми в нас вітаємо

Подивіться, що ми знаємо

Девіз: Не просто слухати, а чути.

Не просто дивитися, а бачити.

Не просто відповідати, а міркувати,

Дружно й плідно працювати.

II.Мотивація навчальної діяльності.

1.Вступна бесіда

У нас сьогодні не просто урок математики , а …(лунає

музика)

В світ казковий та прекрасний

малюків скликає «Казка».

Казка вигадка, та в нiй

Щось повчальне зрозумiй.

2. Каліграфічна хвилинка.

Починаймо без запинки
З каліграфічної хвилинки.

Дiти, сьогоднi на уроцi ми пригадаємо з яких елементiв складається число…. А ось яке, ми з вами вiдгадаємо...

У Бабусі Ягусі

Живуть гарні гуси.

2 білих, та 3 сірих

Скільки їх в бабусі? (5)

а) Вiзьмiть в руки маленькі книжечки, розгляньте малюнок, знайдiть це число, розфарбуйте цифру 5, назвiть його елементи.

б) Пропишiть 5 у своєму зошитi.

3. Розумова розминка

Дається вам аж три хвилинки
Для розумової розминки

а) Назвiть сусiдiв числа 8, 7, 4, 3, 6.

в) Математичний диктант.

1) До будинку Баби Яги відстань 8 км. Вона вже пролетіла 5 км. Скільки їй залишилося пролетіти? (3)

2) Яке число стоïть мiж числами 8 та 10? (9)

3) Запишiть число, яке більше 4 на 2 одиницi. (6)

4) 5 вiдняти 3 дорiвнює…. (2)

5) 1 доданок 5, 2 доданок 2, сума дорівнює … (7)

6) Якщо до 2 додати 6, то вiдповiдь буде… (8)

ΙΙΙ. Повторення та закрiплення вивченого матерiалу.

Вчитель.

Ви казкових героїв впiзнали?

Що угостi до нас завiтали.

Так скажiть мені будь ласка,

Яка це казка?

Дiти. «Гуси – лебедi»

Вчитель. Правильно діти. Сiли всi зручніше, та слухаємо уважнiше.

Слайд 5.

Жили баба з мужиком,

З донькою, з малим синком.

Слайд 6.

Раз поïхали до міста,

Щоб купити всім поïсти.

Машi строго наказали,

Щоб за братом наглядала.

Слайд 7.

Але тільки тi в дорогу,

Донька з подругами шасть.

Та забула про Ιванка

А тут трапилась напасть.

Слайд 8.

У вітрянім таночку заметілі,
Лебідоньки кружляють білокрилі.

Вони малого пiдхопили,

Та в ліс до баби полетіли.

Слайд 9.

Маша додому прийшла

Та ось біда, брата не знайшла.

Стала плакати, ридати.

Ванечку скрiзь шукати.

Слайд 10.

Баче у лiсi стоïть iзбушка

Там кудель пряде старушка.

Братець під вікном сидить

На печі вода кипить.

Вчитель.

Дiти, треба Ιванка спасти,

Та сестрицi Машi допомогти.

Щоб усе було гаразд

Треба щоб попрацював увесь клас.

Робота за пiдручником (розв´язування прикладів), у цей час 5 учнiв працюють за картками.

Слайд 11.

Бiля річки вже Маруся

Бачить, показались гуси.

- «Рiчка, матінка, укрий.

Просить дiвчинка у тiй.

Помогти тобі я рада

Ось тобі моя порада

Ти задачу розв´яжи

Своï вміння покажи.

Розв´язування задачi. Слайд 12.

Василь пiймав 3 карася, а тато 5. Скiльки усього карасiв пiймали син i тато разом?

Фiзкультхвилинка

Встати струнко всім без руху
І мою команду слухай.
Руки вгору піднімаємо
І повільно опускаємо.
Стали дружно присідати,
Щоб ногам роботу дати.
Хто втомився присідати,
Може вже й відпочивати.

Слайд 13.

Вже у яблуньки Маруся

Бачить, показались гуси.

- Яблунька, матінка, укрий.

Просить дiвчинка у тiй.

Слайд 14

Я прийму твоє прохання

Ось тобі моє завдання.

Приклади ти розв´яжи

Своï вміння покажи.

Розв´язування кругових прикладів.

Слайд 15.

Вже у пiчечки Маруся

Бачить, показались гуси.

Пiчка, матінка, укрий.

Просить дiвчинка у тiй.

Ти фігури розлядай,

Геометрію вивчай.

Тут завжди панує лад:

Прямокутник і квадрат,

І відрізок, й коло —

Дружать всі навколо!

Порахуй будь ласка ïх,

А я дам тобі пиріг.

Вiд гусей я вас врятую,

Напою та нагодую.

Робота з геометричним матеріалом.

Слайд 16.

Ось i казочці кінець

Той хто слухав молодець.

А всім хто на уроцi гарно працював

Ιванко за спасiння подаруночки прислав.

V. Пiдсумок уроку

Пам’ятайте завжди , любі діти ,
У житті всім потрібні знання .
А ще завжди слід добро творити
Щохвилини та щодня.



← Повернутися до списку


Повернутися до розділу

На головну...