День народження (2 клас)

Мета:

  1. Ознайомити з новим лексичним матеріалом.
  2. Повторити й активізувати ЛО теми.
  3. Розвивати вміння сприйняття тексту на слух.
  4. Навчати монологічного й діалогчного мовлення.
  5. Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови.
  6. Розвивати навички письма та комунікативні здібності учнів.
  7. Виховувати культуру взаємовідносин.

Обладнання: картки, роздаточний матеріал, проектор, атрибутика до дня народження.

Хід уроку

Iідготовка до сприйняття іншомовного матеріалу.

1.Привітання.

T: Good morning! Iam glad to see you.

P: We are glad to see you too.

2 Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today, the topic of our lesson is «Birthday».

Сьогодні на уроці ми знову поговоримо про чудове свято день народження. Навчимося вітати один одного з цим с святом англійською мовою. А для цього нам потрібно буде пригадати слова по даній темі та повторити цифри.

What must be on Birthday ? Oh, yes. It'a a cake. Today we will make it. For every task you get a piece of great cake.

День народження не може бути без торта. Сьогодні ми з вами зберемо торт. За кожне виконане завдання ви отримаете шматочок.

Але це торт – сюрприз, зiбравши усi шматочки ми дiзнаємось, що зазвичай бажають англiйцi в день народження.

На уроці у нас присутні гості, які теж завітали на наш день народження. Щоб вони відчули себе на святі, давайте запросимо їх на наш святковий урок (даруть кульки та ковпаки зі словами: You are welcome! ).

3. Уведення в іншомовну атмосферу.

T: Look! (Дістаю ляльку.)This is Sue. She has got her birthday today. У неї сьогодні день народження. Say, «Happy birthday, Sue!».

Учні повторюють хором.

T: Now imagine that today is your friend's birthday. Say «Happy birthday» to each other!

Учні вітають один одного з днем народження.

II. Основна частина уроку.

1.Фонетична зарядка.

Електронний плакат. Діти виходять по черзі до дошки та знаходять потрібну літеру, колір або цифру.

2.Читання

На дошці вірш.

It's birthday time, birthday time –

Time for game and time for toys,

Time for happy girls and boys,

Time for cake and presents, too,

Time for laugh and say «Thank you!”

(Виділені слова відсутні, вони зображені у вигляд малюнків на магнітах на дошці. Спочатку вчитель читає «розірваний» вірш, разом перекладаємо, потім діти по рядку читають, виходять до дошки та магнітом прикріплюють потрібний малюнок за змістом. Вчитель читає по рядку готовий вірш,діти повторюють).

3. Повторення рахунку від 1до 10.

T:Коли ви йдете на день народження до свого друга, вам цікаво скільки йому років. Запитайте один одного: How old are you? Давайте повторимо з вами цифри та заспіваємо пiсеньку «10 little witches». ( Вмикаю проектор.)

4.Повторення й активізація ЛО теми.

T: Children, look at the blackboard! До нас приїхала вантажівка, нам потрібно розкласти товар по віддлах. Ми маємо три відділи: відділ іграшок - «Toys», відділ продукітв «Food», відділ шкільних речей «School's thіngs».

Ваше завдання назвати слово та помістити картку до потрібного відділу.

T: Tell me, please! What can you see? (Питаю по черзі).

What can you give? А що з цьоьго можна подарувати? OK. You are good. What colour is this … ? Is this cake big or little? Do you like this kite?

5. Аудіювання.

Now you will listen to the text. (Вмикаю СD). What is this story about? Look at the blackboard, we can see the pictures of this story. Your task is to arrange the pictures in the correct order.

Ви бачите на дощцi реченя з прослуханої сторiї. Listen and repeat after me. Ваше завдання розмiстити малюнки вiдповдно до прочитаних вами речень.

6. Фізкультхвилинка.

7. Письмо.

T: Let's do a short test. Take the sheets of paper. You can see 5 quastions and 2 variants of answer. I give you 5 minutes. А зараз невеличкий тест. У вас на партi лежать листочки, на яких 5 запитань та 2 варіанта вдповіді. На це завдання у вас 5 хв. Let's start!

8.Діалог.

Уявіть, що вас запросив на день народження ваш друг по листуванню, з Англії – Steve. Iви похали до Англiї з своїми друзями.

- А яка столиця Англiї?

- Яка річка протікає в Лондоні?

- Як визначні місця ви знаєте в Англії?

( інсценування діалогу)

P1: - Неllo Steve!

S: - Hello my dear friends!

( співають разом пiсню Happy Birthday )

P2: – This is for you.

S: Thank you. Nice to meet you.

P2: Nice to meet you too.

P3: My name is Nastya. How old are you, Steve?

S: I am seven.

P3: Great.

P1 Oh, how many presents you have!

S: Yes, this red box is from Mum and Dad, this white box is from my sister Jane.

P2: Oh, a chocolate cake.

P3: It's with candles.

S: Yes, two green candles, three yellow and one blue.

Well, would you like to see my new robot? Let's go!

9. Перевірка домашнього завдання.

T: Our hometask was to write a greeting card birthday and to present it to his neighbour on the desk. And don't forget to say happy birthday.

10 .Збираємо торт сюрприз. Отримуємо вислів «Happy birthday and many happy returns of the day».

III. Заключна частина уроку.

1. Підведення підсумків уроку.

Бесіда з учнямu.

- Що за тема була в нас сьогодні на уроці?

- Що ви навчилися бажати чи запитувати?

- Які цифри ми повторили сьогодні на уроці?

2. Закінчення уроку.

T: It's time to have a rest. The lesson is over. Good bye, children!

P: Good bye!


← Повернутися до списку

Повернутися до розділу

На головну...